Festival Maribor je eden najboljših poletnih festivalov v Evropi.
John Allison, The Sunday Telegraph (2010)

»V prvem koncertu so glasbeniki predstavili številne skladatelje, od Mendelssohna do Schrekerja in lahko smo le občudovali odličnost solista Gabriela Adorjána, ki je ponudil popoln solističen nastop Mendelssohnovega Koncerta za violino.«
Gerald Fenech, Music & Vision (2013)

»Filmska klasika iz dvajsetih, Murnauov Poslednji mož, pelje na toaleto vse kolosejske filme z njihovo tehniko vred.«
Aljaž Zupančič, Večer (2013)

»Uvodni koncert Berlinska romanca je s komornim orkestrom ali ansamblom Komične opere pokazal vse prvine vrhunskega muziciranja, zlasti v homogenih godalih […]«
Marjan Zlobec, Delo (2013)

 »Ta festival bom zmeraj obiskoval z največjim veseljem, saj se ob organizatorjih – majhni skupini nadarjenih oboževalcev glasbe, ki si zaslužijo najvišje priznanje – počutim kot doma.« Gerald Fenech, Music & Vision (2013)

Festival Marbor je presegel vsa pričakovanja v smislu promocije in prepoznavanja Maribora kot čudovitega mesta
Marijan Zlobec, Večer (2012)

Najboljši komorni orkester na svetu »rezident« Festivala Maribor A.K., RTV SLO (2012)

Eden najzanimivejših glasbenih dogodkov v tem delu Evrope – Festival Maribor ...
Joško Tomasović, tportal.hr (2011)

To mesto obožuje festivale in med vrhunce za glasbene navdušence nedvomno sodi vsakoletni Festival Maribor, ki ga vodi domiselni avstralski violinist Richard Tognetti. Amanda Holloway, Classic FM (VB) (2011)

Med najslavnejše slovenske kulturne prispevke sodi Festival Maribor ... Z avstralskim violinistom Richardom Tognettijem za krmilom je festival v 2011 postregel s prodornimi dražljaji klasične glasbe: od gole sopranistke, v vlogi Händlove Kleopatre pa do poznih večernih ur z Marinom Formentijem v kletni pivnici. 
Laurence Vittes, Huffington Post (2011)

Na najbolj spektakularnem koncertu spektakularnega tedna glasbenega Festivala Maribor je Giovanni Sollima na laž postavil vse, ki mislijo, da je čelo le za nežnejše duše … šlo je za glasbo, ki je čelo dvignila v kraljestvo glasbenih bogov. Ti čelisti pa so se povezali tudi z osupljivo natančnostjo in intenzivnostjo godal Festivala Maribor in njihovim čudodelnim dirigentom, Markom Letonjo.
Laurence Vittes, Seen and Heard International (2011)

Maribor ni mesto, ki bi ga povezovali s klasično glasbo najboljše kakovosti – ta naziv pripada mestom, kot so Berlin, Dunaj, London ali New York. A za nekaj dni v septembru postane Maribor prispodoba odličnosti v vseh merilih.
Gerald Fenech, Music & Vision (2010)

Zahvaljujoč mednarodnemu ugledu umetniškega vodje Richarda Tognettija dobiva Festival Maribor vedno več možnosti, da postane najprepoznavnejši kulturni dogodek v tem delu Evrope.
Bosiljka Perić Kempf, Novi List (2010)
  
Doživetje pristne globalne (po)ustvarjalnosti.
Benjamin Virc, Večer (2010)

Povezava do ostalih člankov o Festivalu Maribor